Marka powstała w 2013 roku z inicjatywy stylistki Zuzanny Kuczyńskiej, która postanowiła wykorzystać doświadczenie zdobyte przy sesjach i kampaniach w biznesie bieliźnianym. Elementem charakterystycznym jest wywodząca się z francuskiego "mała dziurka" występująca w różnych kształtach: łezka, elipsa, trójkąt, kółko; zakończona falbanką lub kokardką, sznurowana wstążką, stanowi jedyny element ozdobny bielizny. Reszta jest bardzo prosta, utrzymana w stonowanych kolorach. Dominuje biel, czerń i beż.
Jak sama projektantka mówi przy tworzeniu bielizny kierowała się przede wszystkim własnymi oczekiwaniami "(...) to powinna być bielizna, jakiej ja sama szukam: zmysłowa, ale daleka od taniej seksualności; prosta i ładna, ale przede wszystkim wygodna, żeby miło było spędzić w niej cały dzień."
Le Petit Trou stanowi dobrze funkcjonujący organizm. Wszystko jest dopracowane, utrzymane w określonym klimacie- przez bieliznę po kampanię aż do opakowań. Jest to zdecydowanie jeden z najpiękniejszych prezentów jaki można sprawić ukochanej, ale także i samej sobie!
Wiktoria
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz